Contact

Contact

Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 0181-488900. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Dan wordt er vervolgens door één van onze medewerkers z.s.m. contact met u opgenomen.

Uw vraag doorgeven kan nu eenvoudig online

Vul uw gegevens in via onderstaand formulier. Wij nemen vervolgens contact met U op.

Let op: Dit formulier is bedoeld voor algemene vragen. Voor vragen en wijzigingen omtrent uw afspraak dient u telefonisch contact op te nemen via 0181-488900.

De route naar onze praktijk

Amer 21
Brielle 3232HA
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag07:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 16:30
woensdag07:00 - 17:00
donderdag07:00 - 16:00
vrijdag07:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandheelkundig Centrum Brielle? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Wijzigingsformulier

Vul onderstaand formulier in om een wijziging door te geven.

Geslacht:*

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

Patiëntervaringen

3165 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Alles ging goed en snel.

-

Goed

Goed

Zeer vriendelijk en kundig.

Mijn Tandarts (Hassan) is oprecht een vakman. Hij is zeer vriendelijk en begaan met zijn patiënten.

goed en keurig op tijd geholpen

Keurig op tijd en goed geholpen.

Goed gesprek

Komt kater

Top!

Professionele reiniging van mijn gebit!

Is nog niet geschied 3u

1e kennismaking goed.

prima en prettig geholpen

prettig contact, goed advies.

Gewoon prima.

Altijd prima, nemen de tijd voor je,leggen alles rustig uit. En de behandeling geen centje pijn.

Prima

Prima

Heel fijn

..

Mij ervaring is goed.

Goede behandeling en raad, vriendelijk.

niets dan lof

prima tot dusver

Uitstekend

Ja heb altijd een goede ervaring bij de tandarts en het centrum. Dus zeer tevreden.

zorgzame vriendelijk benadering

Mondhygienist en tandarts geven goed uitleg en antwoord op vragen. Behandeling adequaat en zorgzaam.

goed

goed

Vriendelijke en kundig.

Zéér prettige praktijk.

Goed geholpen

Ben zeer tevreden

Ik voelde mij als klant.

Ik voelde mij gehoord als klant en niet als iemand die kaalgeplukt kan worden.

Snel en fijn geholpen

Tandarts vertelt stap voor stap wat hij doet en vraagt regelmatig of alles goed gaat. Heel fijn

Goed en snel geholpen

Snel en goed geholpen weer

Alles lief volgens plan en afspraak.

.

Goed

Goede zorg

goed

vriendelijk en goede behandeling