Onze behandelingen

Onze behandelingen

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle kunt u terecht voor de volgende behandelingen:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandheelkundig Centrum Brielle? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag07:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 16:30
woensdag07:00 - 17:00
donderdag07:00 - 16:00
vrijdag07:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Amer 21
Brielle 3232HA
Route

Patiëntervaringen

3169 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Professional

Goed geholpen, vriendelijk en information tijdens behandeling

goed behandeld top

ja fantastisch ,, Tandarts Annemarie van Duivenbooden , groot compliment

Prima tandarts

Geen bijzonderheden

Perfect

Goede behandeling van de mondhygeniste en half jaarlijkse controle en goed advies van de tandarts gekregen. (Jeanne Ouwerkerk staat nog steeds in de omschrijving hier voor kaakgewrichtsklachten maar zij is al heel lang weg en ik kan daar niet meer met mijn bitje terecht).

Alles ging goed en snel.

-

Goed

Goed

Zeer vriendelijk en kundig.

Mijn Tandarts (Hassan) is oprecht een vakman. Hij is zeer vriendelijk en begaan met zijn patiënten.

goed en keurig op tijd geholpen

Keurig op tijd en goed geholpen.

Goed gesprek

Komt kater

Top!

Professionele reiniging van mijn gebit!

Is nog niet geschied 3u

1e kennismaking goed.

prima en prettig geholpen

prettig contact, goed advies.

Gewoon prima.

Altijd prima, nemen de tijd voor je,leggen alles rustig uit. En de behandeling geen centje pijn.

Prima

Prima

Heel fijn

..

Mij ervaring is goed.

Goede behandeling en raad, vriendelijk.

niets dan lof

prima tot dusver

Uitstekend

Ja heb altijd een goede ervaring bij de tandarts en het centrum. Dus zeer tevreden.

zorgzame vriendelijk benadering

Mondhygienist en tandarts geven goed uitleg en antwoord op vragen. Behandeling adequaat en zorgzaam.

goed

goed

Vriendelijke en kundig.

Zéér prettige praktijk.

Goed geholpen

Ben zeer tevreden

Ik voelde mij als klant.

Ik voelde mij gehoord als klant en niet als iemand die kaalgeplukt kan worden.

Snel en fijn geholpen

Tandarts vertelt stap voor stap wat hij doet en vraagt regelmatig of alles goed gaat. Heel fijn