Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandheelkundig Centrum Brielle? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag07:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 16:30
woensdag07:00 - 17:00
donderdag07:00 - 16:00
vrijdag07:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Amer 21
Brielle 3232HA
Route

Patiëntervaringen

3165 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Alles ging goed en snel.

-

Goed

Goed

Zeer vriendelijk en kundig.

Mijn Tandarts (Hassan) is oprecht een vakman. Hij is zeer vriendelijk en begaan met zijn patiënten.

goed en keurig op tijd geholpen

Keurig op tijd en goed geholpen.

Goed gesprek

Komt kater

Top!

Professionele reiniging van mijn gebit!

Is nog niet geschied 3u

1e kennismaking goed.

prima en prettig geholpen

prettig contact, goed advies.

Gewoon prima.

Altijd prima, nemen de tijd voor je,leggen alles rustig uit. En de behandeling geen centje pijn.

Prima

Prima

Heel fijn

..

Mij ervaring is goed.

Goede behandeling en raad, vriendelijk.

niets dan lof

prima tot dusver

Uitstekend

Ja heb altijd een goede ervaring bij de tandarts en het centrum. Dus zeer tevreden.

zorgzame vriendelijk benadering

Mondhygienist en tandarts geven goed uitleg en antwoord op vragen. Behandeling adequaat en zorgzaam.

goed

goed

Vriendelijke en kundig.

Zéér prettige praktijk.

Goed geholpen

Ben zeer tevreden

Ik voelde mij als klant.

Ik voelde mij gehoord als klant en niet als iemand die kaalgeplukt kan worden.

Snel en fijn geholpen

Tandarts vertelt stap voor stap wat hij doet en vraagt regelmatig of alles goed gaat. Heel fijn

Goed en snel geholpen

Snel en goed geholpen weer

Alles lief volgens plan en afspraak.

.

Goed

Goede zorg

goed

vriendelijk en goede behandeling